Follow on Bloglovin

søndag 15. juli 2012

DROPP å se filmen Tony Manero!!!!

Huff og huff - det viste seg at det jeg trodde var en litt annerledes dansefilm, var en film om en svært usympatisk seriemorder. Han var dessuten en elendig danser - bare tull den filmen, etter min smak!

Så jeg anbefaler absolutt IKKE filmen: Tony Manero!!!!

For the record: Da søvnen meldte seg, ga jeg etter for søvnen og droppet å følge med på filmen. Det var min mann som fortalte meg om den i etterkant - puh, glad jeg ikke så den ferdig!


4 kommentarer:

  1. Hei! Du kom som nummer på to på de som har vunnet en bok av meg på min giveaway. Listen finner du er: http://elinstankesprell.blogspot.no/2012/07/bok-rydding-og-bker-gis-bort.html Du kan velge hvem bok du vil, bortsett fra Den Amerikanske sjømannen:) Ha en fortsatt fin lørdag og fin helg:) Send meg bok valget ditt og adressen din til min mail som er: elin.foshaug@hotmail.com Hilsen Elin:)

    SvarSlett
  2. Åh, så utrolig gøy - dette var snadderoverraskelse på en allerede solfylt og feriefin lørdag : ))))

    Tusen takk : ))))))) Mailer deg bokvalget mitt : ))

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar : )