Follow on Bloglovin

tirsdag 13. november 2012

Tematrio hos Lyrans Noblesser

Tematrio - kläder

Foto hentet fra: Lyrans Noblesser













En av bloggene jeg følger er den svenske bloggen, Lyrans Noblesser
Lyrans daglige litterære innlegg er interessante å følge - jeg synes hun har en god spennvidde.
Hun har en fast ukentlig utfordring som heter: tematrio. Her utfordrer hun oss bloggere til å finne bøker som har titler med ukens tema i seg.

Denne ukens tema er: Klær (svensk: Kläder).
Illustrert av: Dez


















Svar i egen blogg, eller i Lyrans Noblesser sitt kommentarfelt. Dersom du svarer i egen blogg, legg igjen en kommentar i kommentarfeltet til Lyrans Noblesser med link til din egen blogg.


Her er mine funn: 

Foto er hentet fra: cdon.no
Foto er hentet fra: cappelendamm.no
Foto er hentet fra: gyldendal.no





En jeans og fire jenter - Ann Brashares
Dette var den første tittelen jeg kom på, ettersom vi har den i biblioteket der jeg jobber. Det er en romanserie skrevet for ungdom. Boken har vært mye utlånt - og det er især jenter som låner den.

Bak sløret - Zoë Ferraris
Dette er også en bok vi har i biblioteket der jeg jobber, og den er ofte utlånt. Igjen en bok som oftest blir lånt av jenter.

Sari-søstrene - Narinder Dhami
Nok en bok som befinner seg i biblioteket der jeg jobber. Sari-søstrene er en romanserie for ungdom, og første bok i serien heter, Bindi-babes. Serien er populær - også dette en serie som oftest jenter velger fra bokhyllen i biblioteket.













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar : )