Follow on Bloglovin

torsdag 20. juni 2013

Litterært helgegodis: Breakdowns av Art Spiegelman

Så nylig et TV-portrett på NRK av den legendariske illustratøren og forfatteren, Art Spiegelman, hvor han snakket om sitt liv og sine verker. I likhet med en million andre lesere, ble jeg også svært begeistret for hans grafiske roman, Maus, som er en klassiker innen tegneserier. Har skrevet om Maus på bloggen min tidligere.

Har akkurat vært på Serieteket og hentet min seneste reservering: Breakdowns. Dette er Spiegelman sin biografiske roman, og etter å ha hørt han fortelle om den i TV-portrettet, fikk jeg utrolig lyst til å lese den!

Her er mitt litterære helgegodis:

Foto er hentet fra: Random house.com

















GOD WEEKEND OG RIKTIG GOD ST.HANS!

2 kommentarer:

  1. Maus har jeg på leselisten, og jeg noterer meg hans biografiske roman til senere lesing - takk for tips :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig : ) Maus er heftig - er spent på denne : )

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar : )